Regulamin

Cyber Arena Laser Tag Oficjalne Zasady i Kodeks Postępowania

W Cyber Arena Laser Tag staramy się zapewnić bezpieczne, ekscytujące i przyjemne środowisko dla wszystkich graczy. Aby zapewnić najlepsze możliwe wrażenia, wymagamy, aby wszyscy uczestnicy przestrzegali poniższych zasad.

Ogólne Zasady Gry

  • Minimalny Wiek: Gracze muszą mieć co najmniej 4 lata, aby uczestniczyć w grach laser tag.
  • Czas Gry: Każda sesja trwa około 20 minut (w tym instruktaż i przygotowanie sprzętu).
  • Sprzęt Ochronny: Wszyscy gracze muszą nosić wyznaczone kamizelki laser tag i prawidłowo trzymać swoje pistolety podczas gry. Zdejmowanie lub manipulowanie sprzętem jest zabronione.
  • Brak Kontaktu Fizycznego: Laser tag to gra bezkontaktowa. Popychanie, szturchanie, potykanie się lub jakakolwiek fizyczna agresja są surowo zabronione.
  • Szanuj Granice: Nie wolno wchodzić do stref zastrzeżonych, stref konserwacyjnych lub obszarów przeznaczonych wyłącznie dla personelu.
  • Zakaz Biegania lub Wspinania się: Dla Twojego bezpieczeństwa oraz innych, bieganie, skakanie lub wspinanie się na struktury w arenie jest zabronione.
  • Brak Zastraszania lub Przemocy: Wszyscy gracze muszą szanować siebie nawzajem. Zastraszanie, nękanie lub obraźliwe zachowanie (fizyczne lub werbalne) będzie skutkowało natychmiastową dyskwalifikacją i możliwym usunięciem z obiektu.

Zasady Gry

  • Uczciwa Gra: Oszukiwanie nie jest tolerowane. Każda próba manipulacji sprzętem lub wykorzystania błędów gry będzie skutkować natychmiastowym usunięciem z gry.
  • Gra Zespołowa: W grach drużynowych współpracuj z zespołem i dąż do realizacji celu gry. W trybach indywidualnych szanuj ducha rywalizacji.
  • Strefy Trafień: Punkty można zdobywać tylko poprzez trafienie przeciwników w wyznaczone strefy (górna część ciała i kamizelki). Trafianie sprzętu lub celowanie w obszary niebiorące udziału w grze (np. podłogę) nie jest punktowane.
  • Zasady Respawnu: Po trafieniu gracze muszą przestrzegać zasad respawnu w danym trybie gry. Nie wolno przebywać w strefach respawnu, aby unikać trafień.
  • Zakaz Kamperowania: Kamperowanie (pozostawanie w jednym miejscu w celu unikania trafień lub ciągłego trafiania innych) jest zabronione. Gracze muszą aktywnie uczestniczyć i poruszać się po arenie.
  • Power-Upy: W niektórych trybach gry gracze mogą napotkać power-upy lub bonusowe przedmioty. Są one dostępne dla wszystkich graczy, a ich efekty są tymczasowe.

Kodeks Postępowania

  • Szanuj Innych: Traktuj wszystkich graczy, personel i widzów z szacunkiem i uprzejmością. Wulgarny język, obraźliwe gesty lub niewłaściwe zachowanie nie będą tolerowane.
  • Skup się na Zabawie: Celem gry w Cyber Arena Laser Tag jest zabawa! Zachęcamy do sportowego zachowania. Ciesz się grą i unikaj sporów lub konfrontacji.
  • Polityka Substancji Odurzających i Alkoholu: Gracze pod wpływem substancji odurzających lub alkoholu nie będą mogli brać udziału w grze. Każdy gracz, który będzie pod wpływem, zostanie poproszony o opuszczenie obiektu.
  • Strój: Ubieraj się w wygodny, nierestrukcyjny strój i zamknięte obuwie. Sandale, klapki lub chodzenie boso są niedozwolone.
  • Zakaz Używania Zewnętrznego Sprzętu: W strefie gry dozwolony jest tylko sprzęt zapewniony przez Cyber Arena. Żadne zewnętrzne bronie, narzędzia ani gadżety nie są dozwolone.
  • Zakaz wnoszenia jedzenia oraz przedmiotów: W strefie gry obowiązuje zakaz wnoszenia jedzenia oraz przedmiotów.
  • Fotografia i Nagrywanie: Fotografowanie i nagrywanie w arenie jest dozwolone, ale nie zakłócaj gry ani nie rozpraszaj innych graczy. Szanuj prywatność innych.

Środki Bezpieczeństwa

  1. Kwestie Zdrowotne: Gracze powinni poinformować personel o wszelkich problemach zdrowotnych lub stanach fizycznych, które mogą wpływać na ich udział. Cyber Arena nie ponosi odpowiedzialności za urazy związane z istniejącymi wcześniej schorzeniami.
  2. Pierwsza Pomoc: Na miejscu dostępna jest pierwsza pomoc. W przypadku urazu należy natychmiast powiadomić członka personelu.
  3. Procedura Awaryjna: W przypadku zagrożenia należy postępować zgodnie z instrukcjami personelu i spokojnie opuścić arenę przez wyznaczone wyjścia.
  4. Wyjścia Awaryjne: Wyjścia awaryjne są wyraźnie oznaczone i powinny być używane tylko w sytuacjach awaryjnych.

Konsekwencje Za Naruszenie Zasad

  1. Ostrzeżenia: Drobne naruszenia zasad będą skutkować ustnym ostrzeżeniem od personelu.
  2. Usunięcie z Gry: Ciągłe lub poważne naruszenia zasad (np. agresja fizyczna lub oszukiwanie) mogą skutkować natychmiastową dyskwalifikacją i usunięciem z gry.
  3. Zakaz Wstępu: Poważne wykroczenia, takie jak wandalizm, narażenie innych na niebezpieczeństwo lub nękanie, mogą skutkować tymczasowym lub stałym zakazem wstępu do Cyber Arena Laser Tag.
  4. Działania Prawne: Każde uszkodzenie mienia lub wyrządzenie szkody fizycznej innym graczom, personelowi lub gościom może skutkować działaniami prawnymi lub koniecznością odszkodowania.

Regulamin Szatni

  1. Obowiązek korzystania z szatni
    Wszyscy goście zobowiązani są do korzystania z szatni w celu przechowywania okryć wierzchnich, toreb oraz plecaków.
  2. Przechowywanie rzeczy
    Rzeczy można przechowywać w szatni na czas pobytu w lokalu. Prosimy o nie pozostawianie cennych przedmiotów.
  3. Odpowiedzialność za zguby
    Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubione lub uszkodzone przedmioty. Zalecamy zachowanie ostrożności i pozostawienie cennych rzeczy w domach.
  4. Przechowywanie doby
    Rzeczy pozostawione w szatni po zakończeniu doby będą usunięte.
  5. Użytkowanie szatni
    Prosimy o zachowanie porządku i szanowanie miejsca przechowywania. Wszelkie zachowania naruszające porządek mogą skutkować odmową korzystania z szatni.
  6.  

Warunki Uczestnictwa

  1. Zrzeczenie się Odpowiedzialności: Wszyscy uczestnicy muszą podpisać zrzeczenie się odpowiedzialności przed rozpoczęciem gry. W przypadku graczy poniżej 18 roku życia zrzeczenie się musi być podpisane przez rodzica lub opiekuna prawnego.
  2. Brak Zwrotów: Po rozpoczęciu gry nie ma możliwości zwrotu środków za wcześniejsze zakończenie z powodu wyboru gracza lub naruszenia zasad.
  3. Zmiany w Grze: Cyber Arena zastrzega sobie prawo do zmiany zasad gry, godzin otwarcia i cen w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia.
  4. Polityka Rezerwacji: Rezerwacje grupowe muszą być dokonane co najmniej 48 godzin wcześniej. W przypadku dużych wydarzeń wymagany jest bezzwrotny depozyt.
  5. Odpowiedzialność: Cyber Arena nie ponosi odpowiedzialności za utracone lub skradzione przedmioty osobiste. Prosimy o przechowywanie wartościowych przedmiotów w zamkniętych szafkach.

Dołącz do Gry Już Dziś!

Zapraszamy do ekscytującego świata laser tag w Cyber Arena. Pamiętaj, że celem jest zabawa.

Zadzwoń